داستان خفن

ساخت وبلاگ

در اینکه بازی Grand Theft Auto IV، یکی از فوق‌العاده ترین بازی‌های تاریخ است هیچ شکی نیست. این بازی به قدری جذاب است که شاید نتوان حتی آن را به همین سادگی توصیف کرد! فروش بی‌سابقه نسخه آخر بازی GTA در دسامبر 2008، به قدری تاریخی بود که اهدای امتیاز 10 از 10 از وب‌سایت Gamespot به این بازی جای هیچ تعجبی نداشت. جدا از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این بازی، در این ترفند قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و نکاتی که در لابه‌لای بازی وجود دارد بپردازیم. نکاتی که ممکن است در حین بازی به آن دقت نکرده باشید و از دید شما مخفی مانده باشد. این ویژگی‌ها نیز بخش دیگری از زیبایی‌های GTA IV را تشکیل میدهد. نکاتی که از چکاندن آخرین قطرات GTA IV به دست آمده‌اند!

1- برای گرفتن تاکسی، اگر تاکسی در حال عبور است با زدن دکمه E برای آن سوت بزنید تا در کناری بایستد. سپس با نگه داشتن دکمه F (دقت کنید که دکمه را باید نگه دارید)، به عنوان مسافر سوار تاکسی می‌شوید. سپس مقصد خود را با دکمه‌های بالا و پایین انتخاب کرده و Enter بزنید. برای اینکه فورأ به مقصد برسید، دکمه Enter را یک‌بار دیگر بزنید (البته پول بیشتری از شما می‌گیرد).

2- برای نشانه‌گیری دقیق‌تر و زوم به جلو (البته برای سلاح‌هایی که این ویژگی را دارد مثل MPG یا AK)، هنگامی که با کلیک راست نشانه گرفته‌اید، غلطک ماوس را به جلو حرکت دهید تا نشانه‌گیری بهتری داشته باشید.

3- با زدن دکمه Q می‌توانید پشت دیوار و هر شی دیگری پناه بگیرید. سپس با نگه داشتن کلیک راست ماوس می‌توانید شلیک بهتری داشته باشید. اما اگر مستقیمأ و بدون نگه داشتن کلیک راست اقدام به شلیک کنید، نیکو بدون در آمدن از پشت سنگر و با شلیک‌هایی بی دقت تر اما امن تر، دشمن را مورد هدف قرار میدهد.

4- برای کنترل هلیکوپتر از دکمه های W،A،S،D و اعداد 8،4،2،6 قسمت سمت راست کیبورد استفاده کنید.

5- شما میتوانید ویدیوی بازی خود را با زدن دکمه F2 ذخیره کنید و آن را از بخش Clip Editor موبایل ویرایش و مشاهده کنید.

6- برای انجام بازی بولینگ، ابتدا بدن خود را در مسیر مناسب قرار داده و کلیک چپ کنید. سپس در یک لحظه ماوس را به عقب برده و به جلو بیاورید. شدت پرتاپ توپ و جهت آن، به نوع حرکت ماوس بستگی دارد.

7- در بازی بیلیارد برای دیدن میز از بالا، دکمه V را بزنید.

8- برای وارد کردن آهنگهای خودتان به رادیو ماشین‌ها، ابتدا از فایل‌های موزیک خود Shortcut ساخته و آن‌ها را در مسیر C:\Documents and Settings\USERNAME\My Documents\Rockstar Games\GTA IV\User Music کپی کنید. سپس هنگامی که در ماشین نشسته‌اید با غلطک ماوس، موج رادیو را بر روی رادیو Independence قرار دهید تا موزیک‌های خودتان را از رادیو بشنوید! برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی از دکمه N و B استفاده کنید.

9- برای دعوا کردن با مشت و لگد، ابتدا روی شخص با نگه داشتن کلیک راست، قفل کنید. سپس با کلیک چپ و R مشت بزنید؛ با Q لگد بزنید!

10- برای تیراندازی از داخل ماشین، کلیک راست را نگه داشته و شلیک کنید. برای تغییر دادن نوع اسلحه، از کلید Q استفاده کنید (فقط سه اسلحه کلت، SMG، یوزی و همچنین نارنجک را می‌توانید از داخل ماشین استفاده کنید).

10- شما می‌توانید با هدف گلوله قرار دادن راننده ماشین، او را کشته و در نتیجه شخص تعقیب کننده را ناکام بگذارید!

11- در داخل شهر افرادی هستند که ماموریت‌های جانبی به شما می‌دهند. این افراد به شکل یک آدمک آبی رنگ (شاید هم سبز!) در نقشه نشان داده شده می‌شوند. (البته فقط وقتی نزدیکشان باشید).

12- شما می‌توانید در حالی که با سرعت دارید با ماشین حرکت می‌کنید، از ماشین به بیرون بپرید. این کار با زدن دکمه F امکان پذیر است. البته از جانتان کم میشود و حتی ممکن است با یک برخورد محکم، بمیرید!

13- توجه داشته باشید که اگر توسط پلیس ها دستگیر شوید، تمام سلاح ها شما از بین میروند.اما اگر بمیرید، اینطور نیست. اما هزینه خرج و مخارج بیمارستان را هم در نظر داشته باشید!

14- برای جلب نظر دوستان‌تان، هر چند وقت یک‌بار به آن‌ها زنگ زده و قرار ملاقاتی در رستوران، بولینگ، دارت و یا هرجای دیگر بگذارید. دوستان شما نیز به شما زنگ می‌زنند و شما در صورتی‌ که توانایی داشتید، درخواست ملاقات آن‌ها را قبول کنید.

15- برخی از دوستان شما، میتوانند برای شما کار جور کرده، شما را به مسابقه ببرند، برای شما تاکسی سرویس بفرستند و... . این را می‌ توانید با کلیک بر روی نام هر یک از افراد درون لیست خود مشاهده کنید.

16- در صورتی که زیاد از حد بوکس باد کنید، تایر ماشین میترکد!

17- برای بالا کشیدن از نردبان از دکمه F استفاده کنید. برای بالا و پایین رفتن سریع از نردبان، از دکمه Shift استفاده کنید.

18- برای اینکه سوار قطارهای شهری شوید از دکمه F استفاده کنید.

19- شما می‌توانید از طریق سایت‌های اینترنتی اقدام به خرید تم، رینگ‌تون و... برای موبایل خود کنید (البته موبایل‌تان باید مدل بالا باشد).

20- برای استفاده از کامپیوترهای پلیس و دسترسی به شبکه آن‌ها، ابتدا سوار یک ماشین پلیس شده و در کناری توقف کنید. سپس دکمه E را بزنید تا به شبکه آن‌ها دسترسی پیدا کنید. اکنون می‌توانید شخص مورد نظر را با استفاده از عکس یا وارد کردن نام آن، پیدا کرده و آدرس آن را بر روی GPS خود ببینید.

21- هنگام تعقیب یک نفر، با نگه داشتن کلید Caps Lock می‌توانید دوربین بازی را بر روی او متمرکز کنید.

22- با قرار دادن گوشی خود در حالت Sleep Mode ،به طور موقت دیگر هیچ ماموریتی از طریق موبایل به شما داده نمی‌شود.

23- در گوشه و کنار شهر، 200 کبوتر وجود دارد که با کشتن همه آن‌ها می‌توانید به جایزه ای که برای آن در نظر گرفته شده، دست بیابید.

24- اگر می‌خواهید نام آهنگی را که در حال پخش شدن از رادیو است بدانید، کافی‌ است هنگامی که آن موزیک در حال پخش شدن است با استفاده از موبایل به بخش تماس‌ها رفته و با Zit! تماس بگیرید تا پس از چند ثانیه نام خواننده و نام آهنگ را برای شما SMS کند.

25- هنگامی که با سلاح نشانه گرفته‌اید، یکی از کلیدهای راست یا چپ را به همراه کلید Space بزنید تا به همان جهت بر روی زمین بغلتید.

26- اگر با استفاده از ماشین از روی سکویی پریدید و صحنه به حالت حرکت آهسته در آمد، شما می‌توانید با به جلو راندن ماوس حرکت را سریع‌تر و با به عقب بردن آن، حرکت را کندتر کنید.

26- هنگامی ‌که در قایق هستید میتوانید با استفاده از دکمه Space در محور کم چرخش بیشتری بزنید.

27- برای دفع ضربات دست و پای حریف، از Space استفاده کنید. برای جاخالی دادن به ضربات، هنگامی که حریف دست یا پایش را برای زدن شما شروع به حرکت دادن می‌کند، شما باید فورأ دکمه Space را بزنید تا جاخالی دهید. 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : کد تقلب بازی جی تی ای ای وی"رمز بازیgtaiv"کد تقلب gtaiv"بازی gtaiv", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 515 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 19:38

راز و رمزهای بازی های موجود در ویندوز

حتماً شما نیز به مانند تمامی کاربران ویندوز، برای یک بار هم که شده بازی های موجود در این ویندوز را دیده اید. این بازی ها به طور پیش فرض در تمامی نسخه های ویندوز نصب میشوند و شاید به ظاهر بسیار ساده به نظر برسند اما همانند بازیهای معروف دیگر پر از رمز و راز هستند! در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفندهای بازی های Solitaire ،Pinball ،Minesweeper و FreeCell بپردازیم.


بازی FreeCell
1- پس از اجرای بازی، 3 کلید Ctrl+Shift+Alt را همزمان فشار دهید. سوالی از شما پرسیده میشود که از میان گزینه ها Abort را انتخاب کنید. اکنون کافی است هر کارتی را که میخواهید حرکت دهید تا پیروز میدان شوید!
2- پس از اجرای بازی، از منوی Game روی Select Game کلیک کنید. حالا در پنجره کوچک باز شده دو عدد 1- و 2- را وارد کنید حالت های مخفی بازی نیز افزوده شود.

بازی Minesweeper
1- برای استفاده از رمز این بازی ابتدا تمامی برنامه های اجرایی را Minimize کنید یا کلأ ببندید. سپس بازی را اجرا نمایید. اکنون عبارت " xyzzy " را بدون علامت " تایپ نمایید. (ترفندستان)
سپس دو کلید Shift+Enter را همزمان فشار دهید. اکنون در صورتی که موس را روی دایره های کوچک بازی که داخلش مین وجود دارد حرکت دهید، در گوشه بالای سمت چپ صفحه دسکتاپ، یک پیکسلی ظاهر میشود. هر گاه پیکسل سفید باشد یعنی آن خانه مین ندارد و اگر سیاه شد یعنی حاوی مین است.

بازی Pinball
1- پس از اجرای بازی عبارت 1max را در بازی تایپ کنید تا توپ اضافی دریافت کنید.
2- پس از اجرای بازی عبارت gmax را در بازی تایپ کنید (ترفندستان) تا نیروی جاذبه را بالا ببرید.
3- پس از اجرای بازی عبارت rmax را در بازی تایپ کنید تا امتیاز خود را بالا ببرید.
4- پس از اجرای بازی عبارت hidden test را در بازی تایپ کنید تا حالت تست بازی را فعال کنید. پس از فعال شدن این حالت اخطاری را دریافت نمیکنید و میتوانید با استفاده از موس توپ را جابجا کنید.
5- پس از اجرای بازی عبارت bmax را تایپ کنید را در بازی تایپ کنید تا بازی را با یک توپ جدید شروع کنید. پس از فعال شدن این حالت اخطاری را دریافت نمیکنید، پس از دست دادن یک توپ، توپ جدیدی دریافت میکنید.

بازی Solitaire
1- پس از اجرای بازی 3 کلید Alt+Shift+2 را همزمان فشار دهید تا بلافاصله برنده بازی شوید!
2- پس از اجرای بازی 3 کلید Ctrl+Alt+Shift را همزمان نگه دارید، با این کار در صورتی که 3 کارت را بیرون بکشید فقط یک کارت را بیرون کشیده اید! 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : "کد تقلب بازیهای ویندوز xp"بازیهای xp"بازیهای وینوز"رمز بازیهای ویندوز", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 507 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 19:29

را در با زی فشار داده و کد های زیر را تایپ کنید و دوباره اینتر را بزنید enter
OCANADA
خرس های لیزر دار
ISISHEARMYPLEA
مجموعه کامل قهرمانان 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : کد تقلب بازیAge Of Mythology"بازیAge Of Mythology"رمز بازیAge Of Mythology"همه چیز درباره عصر افسانه ها"بازی عصر افسانه کد تقلب"ظهور افسانه ها", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 510 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 19:20

هنگام ورود تایپ كنید (صفحه ی استارت)
castrol
خودروی مخصوص كاسترول
bigburgerrace
یك مسابقه ی مخصوص!!! 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : "need for speed most wanted"کد تقلب بازی need for speed most wanted"رمز بازیneed for speed most wanted"کد تقلب بازیهای کامپیوتری", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 440 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 19:16

صورتي شدن ماشين ها LLQPFBN
سياه شدن ماشين ها IOWDLAC
پرواز قايق ها AFSNMAMW
چاق شدن BTCDBCB
بدن سازي JYSDSOD
لاغر شدن KVGYZQK
؟ ASBHGRB
شورش در شهر BGLUAWML
هيچ وقت دستگير نميشويد AEZAKMI
همه با مايو ميان تو خيابون CIKGCGX
همه جا پر از تبهكار ميشود MROEMZH
همه نينجا ميشن AFPHULTL
لباس سياه BEKKNQV
خيابون پر از ماشين هاي قديمي ميشه BGKGTJH
خيابون پر از ماشين هاي سريع ميشه GUSNHDE
جت جنگي JUMPJET
قايق KGGGDKP
ماشين ها با يك تصادف منفجر ميشن JCNRUAD
همه ماشين ها نيترون داشته باشن COXEFGU
هنگام تصادف ماشين طرف مقابل پرواز ميكنه BSXSGGC
نيمه شب XJVSNAJ
روشنايي ساعت 21:00 OFVIAC
هواي طوفاني MGHXYRM
هواي مه آلود CWJXUOC
پرش بلند LFGMHAL
سلامتي نامحدود BAGUVIX
اكسژن نامحدود CVWKXAM
چتر نجات AIYPWZQP
كپسول پرواز YECGAA
درجه تعقيب پليس6ستاره ميباشد LJSPOK
طوفان شن CFVFGMJ
حركت سريع ساعت YSOHNUL
سريع شدن بازي PPGWJHT
كند شدن بازي LIYOAAY
مردم مسلح ميشن AJLOJYQY
مردم به شما حمله ميكنند BAGOWPG
؟ FOOOXFT
تانك AIWPRTON
ماشين 1 CQZIJMB
ماشين 2 JQNTDMH
ماشين 3 PDNEJOH
ماشين 5 AQTBCODX
ماشين 6 KRIJEBR
ماشين 7 UBHYZHQ
ماشين گلف RZHSUEW
منفجر شدن ماشين ها CPKTNWT
فقط چرخ ماشين ها پيدا باشد XICWMD
افزايش مهارت در كنترل ماشين PGGOMOY
خود كشي SZCMAWO
همه چراغ ها سبز ميشن ZEIIVG
اسلحه گروه 1 LXGIWYL
اسلحه گروه 2 KJKSZPJ
اسلحه گرو 3 UZUMYMW
250$+سلامتي كامل+ضد گلوله HESOYAM
افزايش تعقيببه 3درجه OSRBLHH
خالي شدن درجه تعقيب ASNAEB
روشن شدن هوا(هواي افتابي ) AFZLLQLL
بهترين اب و هواي افتابي ICIKPYH
هواي صاف ALNSFMZO
هواي باراني AUIFRVQS
ضربه قوي IAVENJQ
هيچ وقت گرسنه نميشويد AEDUWNV
اشوب در شهر IOJUFZN
هواي گرم PRIEBJ
صحنه اهسته MUNASEF
تير نامحدود WANRLTW
افزايش دقت تير اندازيدر هنگام رانندگي OUIQDMW
كاهش ترافيك شهر THGLOJ
پوشيدن لباس جديد FVTMNBZ
 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : "کد تقلب بازی جی تی ای 5"جی تی ای 5"همه چیز درباره بازی جی تی ای5"gta2013"بازیgta5"کد تقلب gta5, نویسنده : طراحان majazi بازدید : 498 تاريخ : چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت: 19:12

آیا می دانید....

تمام خرسهاي قطبي، چپ دست هستند.

اگر يک ماهي قرمز را در يک اتاق تاريک قرار دهيد، کم کم رنگش سفيد مي*شود.

اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فرياد بزنيد، انرژي صوتي لازم براي گرم کردن يک فنجان قهوه را توليد کرده*ايد.

در مصر باستان افراد روحاني تمام موهاي بدن خود را مي*کندند حتي ابروها و موژه*ها.

کوتاه*ترين جنگ در تاريخ در سال 1896 بين زانزيبار و انگلستان رخ داد که 38 دقيقه طول کشيد.

در 4000 سال گذشته هيچ حيوان جديدي رام نشده است.

هيچ*وقت نميتواني با چشمان باز عطسه کني.

تعداد انسان*هايي که به وسيله خر کشته مي*شوند، از انسان*هايي که در سانحه هوايي مي*ميرند بيشتر است.

چشم*هاي ما از بدو تولد همين اندازه بوده*اند، اما رشد دماغ و گوش ما هيچ*وقت متوقف نمي*شوند.

آيا ميدانستيد:

• کوچکترين سگ دنيا ((دارکيده پتز بورگ)) نام دارد که 600 گرم وزن دارد

• با 30 گرم طلا مي توان نخي به طول 81 کيلومتر درست کرد

• انرژی الکتریسیته حاصل از 750 بار شانه کردن موهای یک زن ژاپنی معادل با روشن کردن یک لامپ شصت وات به مدت 3 دقیقه است؟

• تصميم بر اين بود که کوکا کولا به عنوان دارو استفاده شود؟

• تا کنون تعداد سه میلیارد و سیصد میلیون کوکاکولا به فروش رفته است که برابر با نصف جمعیت جهان است؟

• فنلاند از 179 هزار و 585 جزيره تشکيل شده است!

• زمين در آغاز پيدايش 2000 بار بزرگتر از حجم کنوني بود

• گرانترين کفش دنيا 1ميليارد و 700 ميليون تومان است!!

• براي تخمين زدن حشره هاي روي زمين کافيست به ازاي هر انسان 200 ميليون حشره ريز و درشت در نظر بگيريم!

• در دنيا تعداد جوجه ها از آدم ها بيشتر است

• در مونيخ بيمارستاني براي افراد سرخورده ساخته شده است

• قلب وال در هر دقيقه فقط 9 بار مي تپد

• ايرانيان در انگليس ثروتمند ترين قشر هستند حتي ثروتمند تر از ملکه اليزابت

• در سال 1380 تعداد گوسفندان زلاند نو 44 ميليون راس اعلام شد در حالي که جمعيت اين کشور 4 ميليون نفر بود!!

• بالغ بر 5 ليتر خون در رگ هاي انسان جاريست که اگر 1/5 ليتر آنرا از دست بدهد احتمال مرگش بسيار است

• قوه ي چشايي پروانه در پاهاي آن تعبيه شده است

• اگر تمام نمک هاي آب هاي دنيا را جمع کنيم مي توانيم کره خشکي را با لايه اي نمک به قطر 150 متر بپوشانيم

• گرده گل هرگز فاسد نمي شود

• چشم انسان معادل يک دوربين 135 مگا پيکسل عمل مي کند

• وزن یک قاشق چاي خوري از سياه چاله ها دو ميليارد تن است

• يک سياهچال در کهکشان راه شيري وجود دارد که در هر ثانيه 1000 بار به دور خود مي چرخد

• اولين فردي که در اروپا اقامت گرفت يک زن ايراني بود و بعد مساله اقامت خارجي ها مطرح شد

آيا مي دانيد در سال 1888 در بریتانیا قانونی تصویب شده که دوچرخه سواران را موظف می کرد تا زمان رد شدن ماشین از کنارشان، زنگ دوچرخه هایشان را بطور پیوسته به صدا درآورند. :?:

آيا مي دانيد در قرن 16 و 17 میلادی نوشیدن قهوه در ترکیه ممنوع بود و اگر کسی در حین خوردن قهوه دستگیر می شدن، به اعدام محکوم می شد

اما آيا می*دانيد:


· در بسياری از ايالتهای آمريكا، مامورين پليس راه دو گالن كوكاكولا در صندوق*عقب ماشينشان دارند تا در صورت تصادف رانندگی، خون را با كمك آن از جاده پاك كند.


· اگر تكه*ای از گوشت گاو را در يك كاسه كوكاكولا قراردهيد، پس از دو روز ناپديد می*شود.


· برای تميز كردن توالت: يك قوطی كوكاكولا را داخل كاسه توالت بريزيد و يك ساعت صبر كنيد، سپس با آب پر فشاربشوييد. اسيد سيتريك موجود در كوكاكولا لكه*ها را از سطوح چينی می*زدايد.

برای برطرف*كردن لكه*های زنگ از سپر آب*كرم كاری شده اتومبيل: سپر را با يك تكه كاغذ (فويل) آلومينيوم مچاله*شده آغشته به كوكاكولا بساييد.


· برای تميز كردن فساد قطبهای باتری اتومبيل: يك قوطی كوكاكولا را روی قطبها بريزيد تا با غليان كردن، آن را تميز كند.


· برای شل كردن پيچ و مهره*های زنگ زده: تكه*ای پارچه را كه در كوكاكولا خيس شده است برای چند دقيقه بر روی پيچ و مهره قرار دهيد.


· برای پختن گوشت ران آبدار: يك قوطی كوكاكولا را داخل ماهی*تابه خالی كنيد، گوشت را لای كاغذ آلومينيوم بپيچيد; و داخل ماهی*تابه بپزيد. سی دقيقه قبل از اتمام پخت، كاغذ آلومينيوم را باز كنيد، و آب گوشت را با كوكاكولای داخل ماهی*تابه مخلوط كنيد تا سس قهوه*ای رنگ عالی*ای به دست آيد.

آیا می دانید 1 لیتر سرکه در زمستان سنگین تر از تابستان است
آیا می دانید طول عمر مردم سوئد و ژاپن از دیگر ملل جهان بیشتر است
آیا می دانید فشار در مرکز خورشید تقریباً 700 میلیون تن بر 4/5 متر مربع است
آیا می دانید داغ ترین نقطه زمین در دالول اتیوپی است که دمای هوا در سایه 94 درجه است
آیا می دانید وقتی مگس بر روی یک میله فولادی می نشیند به اندازه 2 میلیونیم خم می شود
آیا می‌دانید خوردن 1 سیب اول صبح، بیشتر از قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود

آيا ميدانستيد كه در یک سانتی متری پوست شما ۱۲ متر عصب و ۴ متر رگ و مویرگ است.

آيا ميدانستيد كه بیشتر سردردهای معمولی از کم نوشیدن آب است.

آيا ميدانستيد كه انسان امروزی به طور متوسط ۶ سال از عمر خود را تلویزیون نگاه می کند و ۶ سال را صرف غذا خوردن می کند و یک سوم را می خوابد.

آيا ميدانستيد كه موش دو پای آفریقایی از میدان دید ۳۶۰ درجه برخوردار است.

آيا ميدانستيد كه مغز انسان تنها ۲ درصد از وزن انسان را تشکیل می دهد ولی ۲۵ درصد اکسیژن دریافتی بدن را به تنهایی مصرف می کند.

آيا ميدانستيد كه سرعت عطسه یك انسان برابر است با 160 كیلومتر در ساعت.

 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : دانستنی ها, نویسنده : طراحان majazi بازدید : 443 تاريخ : شنبه 23 دی 1391 ساعت: 0:56

 

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : انجلینا جولی"عکس 2013 انجلینا جولی"انجلا جولی"جولیا"عکس خفن انجلینا جولی", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 906 تاريخ : شنبه 23 دی 1391 ساعت: 0:44

http://majazi.niloblog.com/post/42 داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طراحان majazi بازدید : 588 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:56


به خاطر ارادت به امام هشتم(ع)، پدر و مادرش نام رضا را برايش انتخاب كردند... ليسانس طراحي صنعتي دارد... «سيب خنده» اولين مجموعه‌اي كه آن را كارگرداني كرد...

- متولد بيستم ارديبهشت سال چهل و هفت
- متولد مشهد
- دو خواهر بزرگتر از خودش دارد
- برادرش از او كوچكتر است
- به خاطر ارادت به امام هشتم(ع)، پدر و مادرش نام رضا را برايش انتخاب كردند
- در كودكي چندان شيطان نبود
- اولين سرگرمي جدي‌اش فوتبال بود
- دوست داشت دروازه‌بان شود
دوازده ساله بود كه پس از حضور در چند تئاتر مدرسه‌اي تصميم گرفت به كارهاي نمايشي بپردازد
- حسن حامد بزرگترين مشوق او در تئاتر بود
- با حضور در تئاتر، درس‌هايش دچار نزول شد
- ادامه زندگي در تهران ريسك بزرگ او بود
- ليسانس طراحي صنعتي دارد
حضور درخشان در نمايش جاودانه «هملت»
- سال هفتاد و چهار ازدواج كرد
- هفده سال بطور حرفه‌اي تئاتر بازي كرد
- بيشترين همكاري با مرحوم حسن حامد
- كم حرف
- در چهارده سالگي با برنامه «رنگين كمان» كه در مشهد توليد ميشد اما پخش سراسري داشت، جلوي دوربين رفت
- علاقمند به شنيدن خاطرات ديگران
- خوش بين
- او هم از اعضاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بوده است
- با «پرواز 57» در سال 72 شناخته شد
- با «ساعت خوش» محبوب شد
- تهيه كنندگان ساعت خوش وقتي توانايي‌اش را در مديريت بر عوامل ديدند، به او توصيه كردند كه كارگردان شود
- مسايل حاشيه‌اي باعث شد او هم مثل اغلب بازيگران ساعت خوش، چند سال ممنوع‌التصوير شود
- بد خط
- از مدرك تحصيلي‌اش هيچ استفاده‌اي نكرد
- علاقمند به دنياي كودكان
- «سيب خنده» اولين مجموعه‌اي كه آن را كارگرداني كرد
- «مجيد دلبندم» به كارگرداني او مورد توجه قرار گرفت
- با نوشتن قصه «زير آسمان شهر» پيشنهاد كارگرداني اين مجموعه را به مهران غفوريان داد
- خالق شخصيت معروف خشايار مستوفي و نويسنده سري اول زير آسمان شهر
- حاضر نشد در زير آسمان شهر بازي كند
- اختلاف شديد با مهران غفوريان و جدايي از زير آسمان شهر در سري دوم اين مجموعه
- ده سال پيش حميد لولايي را با استعدادترين بازيگر طنز تلويزيون ايران معرفي كرد
داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : نام فیلم های رضا عطاران"زندگی نامه رضا عطاران"بیوگرافی رضا عطاران"رضا عطاران"فیلمهای رضا عطاران"سرگذشت رضا عطاران", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 405 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:35


نام: نگار فروزنده
تاريخ تولد: 1357
...............................................
متولد 1357 درشميران. ديپلم علوم انساني. يك دوره كلاس بازيگري را زير نظر حميد سمندريان گذراند.
پس از بازي در فيلم ها و مجموعه هاي نچندان موفق، شانس حضور در دو فيلم از داريوش مهرجويي را پيدا كرد. اما پس از آن همچنان در انتخاب نقشها چندان دقت به خرج نمي دهد.
او بهترين نقش آفريني اش را در فيلم « كافه ستاره » ثبت كرد.

فیلم شناسی:

کافه ستاره (سامان مقدم ، ۱۳۸۵)

چه باید کرد؟ (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۲)

بازیهای پنهان (کریم هاتفی نیا - ۱۳۷۴)

میرزا یحیی (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۴)

کارآگاه (مجموعه تلویزیونی / حسن هدایت - ۱۳۷۵)

پشت دیوار شب (مهران تاییدی - ۱۳۷۵)

ورای طلوع (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۵)

افق (ویدئو کلیپ، ۱۳۷۵)

دو پنجره (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۶)

گلهای آفتابگردان (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۷۶)

معصوم (داود توحیدپرست - ۱۳۷۶)

راه سوم (مجموعه تلویزیونی / قاسم جعفری - ۱۳۷۷)

دختردایی گمشده (داریوش مهرجویی - ۱۳۷۷)

میکس (داریوش مهرجویی - ۱۳۷۸)

شک (ساموئل خاچیکیان / داود موثقی - ۱۳۷۹)

همسفر (مجموعه تلویزیونی / قاسم جعفری - ۱۳۷۹)

جوان امروز (مجموعه تلویزیونی، ۱۳۸۰)

شب آفتابی (مجموعه تلویزیونی / قاسم جعفری - ۱۳۸۰)

اخراجی ها (مسعود ده نمکی ۱۳۸۵)

دايره زنگي ( پريسا بخت آور 1386 )

محاكمه در خيابان ( مسعود كيميايي 1387 )

دعوت ( ابراهيم حاتمي كيا 1387 )

اخراجي ها 2 ( مسعود ده نمكي 1387 )

سريال دار و ندار ( مسعود ده نمكي 1389 ) داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : بيوگرافي نگار فروزنده"زندگی نامه نگار فروزنده"زندگینامه نگار فروزنده"اطلاعات نگار فروزنده, نویسنده : طراحان majazi بازدید : 416 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:32

امین حیایی بازیگر معروف سینمای ایران است. او متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است.

نام : امین حیایی

تاریخ تولد: 19 خرداد 1349

محل تولد: محله قیطریه شهر تهران

شغل: بازیگر سینما و تلویزیون/ در موسیقی هم فعالیت میکند

تحصیلات: فارق التحصیل کامپیوتر

نام همسر: نیلوفر خوش خلق(بازیگر)

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر(86)

بیوگرافی امین حیایی:

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران است او فرزند بزرگ خانواده است برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت میکندنام همسر او نیلوفر خوش خلق است و انها دارای یک پسر به نام دارا حیایی میباشند امین مادرش را تک ستاره ی زندگیش میداند وبه او علاقه ی شدیدی دارد مادرش معلم است وپدرش شغل ازاد دارد رنگ مورد علاقه ی او سبز است به بازی بازیگرانی نظیر ال پاچینو و عزت ...انتظامی علاقه دارد والیبال و موج سواری ورزش های مورد علاقه ی او هستندیک خواهر زاده به نام امیر علی دارد که او را بسیار دوست میدارد دایی امین نیز از نقاشان ایران محسوب میشود به قول رضا رشید پور (در برنامه ی عبور شیشه ای از همان بچگی نیز پولساز بوده است به این ترتیب که بچه های همسایگان را در پارکینگ منزل جمع می کرد وبا چوب وحلب وپارچه نمایش به راه می انداخت وپانتومیم اجرا می کرد در ضمن بلیط های این نمایش به گفته ی خودش دانه ای یک قران بوده است.
امین حیایی از میان بازیگران زن سینما ی ایران با هدیه تهرانی و مهناز افشار راحت است محمد رضا گلزار نیز یکی از دوستان صمیمی او در عرصه ی سینما است. اولین تجربه یسینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود در ضمن امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه ی هنر شده است شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم است ۸ یا۹ سال است که هم گیتار می نوازد وهم میخواند نوازندگی را بیشتر از خوانندگی دوست دارد و در فیلم بوی بهشت بالاجبار نقش یک خواننده را بازی کرد تا به حال با پرویز پرستویی همبازی نشده است اما در سال ۱۳۷۳ در فیلم اپارتمان همبازی شد برای بازی در فیلم زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی برنده ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شدنقش مکمل عروس خوش قدم برای او کاندیداتوری جشن خانه ی سینما را برایش به ارمغان اورد وهم چنین نقش اصلی دختر ایرونی که با بازی روانش جایزه ی حافظ جشن دنیای تصویر را از ان خود کرد از نظر او زیاد بازی کردن اشکالی ندارد زیرا دوران اوج وسرحالی یک بازیگر چندان طولانی نیست پس بهتر است از این سال های طلایی نهایت استفاده را بکنی!می گوید سعی میکنم در هر فیلمی بهترین بازی ام را ارائه دهم تا فیلم در گیشه با فروش خوبی روبرو شود وخیلی به این موضوع که امین حیایی بازیگر بفروشی است اعتقاد ندارم (که البته این هم از فروتنی وتواضع ایشان است )می گوید از پیری نمی ترسم پیری هم جزئی از زندگی است و فکر میکنم دوران شیرینی باشد وکسانی که میخواهند پیری من را ببینند به فیلم شام عروسی مراحعه کنند امین می گوید کلاه پهلوی سریالی ماندگار خواهد شد زیرا تیم بازیگری ان حرفه ای وکارگردان توانمندی داردامین بیشتر اوقات وقت رفتن به سینما را ندارد ومنتظر می ماند تا سی دی انها به بازار بیاید البته سی دی مجاز فیلم ها و بعد ان فیلم ها را از تلویزیون منزل تماشا میکند ابتدا قرار بود امین حیایی نقش ناصر ملک را در فیلم قرمز بازی کند وحتی فیلم قرمز تا دو هفته با بازی او فیلمبرداری شداما سرانجام امین حیایی به دلیل بیماری از این فیلم کنار کشید و حدود ده سال بعد با فریدون جیرانی کارگردان فیلم قرمز در سه فیلم جداگانه ی ستاره ها کار کرد تابه امروز دو کاست با صدای خودش روانه ی بازار کرده است فروش میلیاردی اخراجی ها او را به یکی از پولساز ترین بازیگران مرد سینمای ایران تبدیل کرد می گوید اگر سی دی غیر مجاز اخراجی ها وارد بازار نمی شد این فیلم به راحتی در تهران سه میلیارد تومان می فروخت محمد رضا شریفی نیا از حضور او در بیشترفیلم های سینمایی استفاده میکندو جدیدترین همکاری مشترک انها در فیلم دایره ی زنگی به کارگردانی پریسا بخت اور است و...خیلی ها می گفتند او به درد بازیگری نمی خورد اما در حال حاضر حیایی یکی از گرانترین بازیگران سینمای ایران است که به خاطر پرکاری اش عملا به پر در امد ترین بازیگر سینمای ایران تبدیل شده است.
فيلمشناسي امين حيايي

1370- دو همسفر

1371- دو روي سكه

1372- پرتگاه

1373- مرد كوچك

1373- حامي

1374- گارد ويژه

1374- هتل خورشيد

1375- هتل كارتن

1376- بادام هاي تلخ

1377- سيب سرخ حوا

1378- دست هاي آلوده

1378- تكيه بر باد

1379- علف هاي هرز

1379- مونس

1379- ماني و ندا

1380- مزاحم

1380 - بوي بهشت

1380- اثيري

1380- آدمك ها

1381- عروس خوش قدم

1381- رز زرد

1381- تب

1381- دختر ايروني

1382 - ميهمان مامان

1382 - كما

1382- شكلات

1383 - نقاب

1383- عروس فراري

1383- شارلاتان

1383- سرود تولد

1383- زن زيادي

1384- شام عروسي

1384 - ستاره ها

1384- چه كسي امير را كشت

1384- تله

1384- آكواريوم

1385- مهمان

1385 - اخراجي ها (1)

1385 - سنگ كاغذ قيچي

1386- شب

1386- زنها فرشته اند

1386- دايره زنگي

1387- يك اشتباه كوچولو

1387- پسر تهروني

1387- اخراجي ها (2)

1388- سن پترزبورگ

1388- بيداري رويا ها

1388- سلام بر عشق

1388- پوپك و مش ماشاالله

1388- زنان ونوسي مردان مريخي

1389- قفس طلايي

1389- ساندويچ سرد

1389- اخراجي ها (3)

سريال شناسي امين حيايي

1372- آپارتمان

1377-روزگار جواني

1379-همسايه ها

1387- كلاه قرمزي 88

1388- شمس العماره

1385-1389-كلاه پهلوي

1389- قلب يخي داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : زندگی نامه امین حیایی"بیوگرافی امین حیایی"قلب یخی"بازیگر مرد قلب یخی"فیلم کلاه پهلوی", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 560 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:30

نام : بهرام رادان

تاریخ و محل تولد: 8 اردیبهشت 1358 تهران

شغل : بازیگر سینما

تحصیلات: لیسانس مدیریت بازرگانی

*برنده سیمرغ بلورین نقش اول مرد در جشنواره فجر 85


او را به جرات می توان یک استعداد تمام عیار دانست. اگر چه حضور اولش تنها به یک چهره و چشم آبی و زیبا محدود می شد ، اما رادان ثابت کرد که می تواند در حد و اندازه های یک ستاره بدرخشد . انتخابهای بعدی رادان در عمده موارد ، آگاهانه او را به مسیری درست هدایت کرد که امروز می تواند با افتخار آن تندیس زرشک زرین را برای شور عشق نادیده بگیرید. بهرام متولد 1358 و کارشناس مدیریت بازرگانی است ، او در سال 78 در آموزشگاه هیوا فیلم بازیگری را آموخت و همان سال برای بازی در شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد . داستان عاشقانه فیلم و چهره جذاب دو جوان اول کار یعنی رادان و ومهناز افشار فروش فیلم به زیبایی شکوفا شد و او امروز خود را به نمایش بگذارد. استعدادهای درونی رادان در هر فیلم در هر فیلم به زیبایی شکوفا شد و امروز ستاره ای است که مورد توجه هر کارگردانی قرار گرفته و تقریبا هر نقشی را در کارنامه اش بازی کرده. حضور بعدی او درآبی به کارگردانی حمید لبخنده باز می گردد که سال 79 ساخته شد و او در کنار سوپر استاری چون هدیه تهرانی به زور آزمایی می پرداخت. ساقی را در کنار یکتا ناصر بازی کرد که همان سال ساخته شد . اما چندان کار قابل توجهی نبود . سال 80 آواز قو از او به اکران در آمد که نقش مقابلش بر عهده ساره آرین بود. این فیلم ساخته سعید اسدی با فروش بسیار بالایی روبرو می شود و بازی رادان مورد توجه هئات داوران قرار می گیرد و او را کاندیدا دریافت جایزه نقش اول می کنند . از اینجا به بعد رادان می شود ستاره اول سینمای ایران که بالا طرفداران بیشماری مواجه بود. همان سال در تجربه فیلم کوتاه ابراهیم شیبانی با نام طلوع تاریک بازی می کند و اینگونه سال 80 را با موفقیت به پایان می رساند. محبوبیت رادان کارگردانان را متوجه او می سازد و همه به سویش هجوم می آورند.

سال 81 ،داریوش فرهنگ از او در رز زرد استفاده می کند که یک درام ترسناک نوجوان پسند بود. فیلم برداشتی ضعیف از اثر هالیوودی می دانم تابستان گذشته چه کردی ؟ که با استقبال مناسبی روبرو می شود. سپس در عطش ساخته محمد حسین فرح بخش بازی کرد که اثر چندان حرفه ای به شمار نمی رفت.بهروز افخمی در برگردان سینمایی یک اثر دشوار ادبی او را مورد ارزیابی قرار داده و این گونه فیلم عجیب گاو خونی ساخته می شود که رویکرد رادان به سینمای متفاوت و به دور از جنجال و جنبه های تجاری محسوب می شد.بازی در این نقش متفاوت به شدت مورد تحسین واقع می شود و رادان ثابت می کند که می تواند به عنوان بازیگر آثار هنری هم محسوب شود. سال 82 در سه کار درخشان به تم های بسیار متفاوت به عنوان بازی می کند که نشان از دقت انتخاب کارکترهای متفاوت داشت. ابتدا در ساخته درخشان بنی اعتماد با نام ننه گیلانه بازی می کند که از جمله بازی های اثر گذار و زیبای او به شمار می رود . او در این فیلم به نقش پسر فاطمه معتمد آریا که در بازگشت از جنگ دچار معلولیت جسمی شده و نامزدش تن به ازدواج ناخواسته داده است.رادان با نقش آفرینی خود در این قالب دشوار همه را انگشت به دهان می کند اما هیات داوران جشنواره بیست و سوم حضور او را نادیده می گیرند. سپس در اثر پر فروش شمعی در باد در کنار شهاب حسینی و حسام نواب صفوی به بازگویی مشکلات روز جوانان و مساله اعتیاد به قرص های توهم زا می پردازند . این دومین کار رادان با یک کارگردان خانم (پوران درخشنده )بود. سپس به تیم سربازهای جمعه مسعود کمیایی می پیوندد و در واقع به جای گلزار که از بازی در فیلم کنار کشید می آید، او در رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی الوند در سال 83 نقشی به شدت متفاوت را تجربه می کند و باز در کنار شهاب حسینی قرار می گیرد . ازدواج صورتی در نوروز 84 اکران می شود ،اما رویکردی منجر به شکست برای رادان در عرصه کمدی محسوب می شود. او بازی در ساخته آخر کمیایی با عنوان حکم را به پایان رسانده. مشغول بازی در تقاطع می باشد. بهرام رادان به خاطر بازی در شمعی در باد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را تصاحب کرد.

در مورد او:

او یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام الهام و یک خواهر ناتنی به نام ژیلا دارد .

و حیوان خانگی او یک سگ است .

فيلمشناسي بهرام رادان

1379 - شور عشق
1379 - آواز قو
1379- آبی
1380- طلوع تاریک (فیلم کوتاه)
1380- ساقی
1381 - گاوخونی
1381- عطش
1381- رز زرد
1382- شمعی در باد
1382- سربازهای جمعه
1382- گیلانه
1383- رستگاری در هشت و بیست دقیقه
1383- ازدواج صورتی
1384 - حکم
1384- تقاطع
1384- ته دنیا
1385- خون بازی
1385- چهار انگشتی
1385- سنتوری
1386- کنعان
1387- بی پولی
1387- کارناوال مرگ
1387- زادبوم
1387- راه آبی ابریشم
1387- تردید
1387- تهران 1500 (انیمیشن)
1388- نقطه بی بازگشت
1388- آدم کش
1389- پرنسیب داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : زندگی نامه بهرام رادان"بیوگرافی بهرام رادان"بهرام رادان"همه چیز در باره برام رادان"زندگی بهرام" عکسهای بهرام رادان, نویسنده : طراحان majazi بازدید : 457 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:28

نام اصلی: نسرین

نام خانوادگی اصلی: مقانلو

تاریخ تولد: 1347

محل تولد: تهران

ملیت: ایران

مدرک تحصیلی: دیپلم

نسرين مقانلو متولد 1341 در اروميه با فیلم « امید » به سینما آمد. اما شاید در فیلم « همسر » بیشتر دیده شد و پس از بازی در فیلم « نابخشوده » چند سالی خارج از کشور گذراند. پس از بازگشت به ایران بار دیگر بازی در سینما را با حضور در فیلمهای نچندان خوب ادامه داد تا اینکه به عنوان یکی از نقشهای اصلی فیلم « مهمان مامان » انتخاب شد. بازی روان و فوق العاده او، نام او را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

فيلم هاي سينمايي

* سوپراستار (۱۳۸۷)
* ماه وش (۱۳۸۶)
* مهمان مامان (داریوش مهرجویی، ۱۳۸۲)
* دختری در قفس (قدرت الله صلح میرزایی، ۱۳۸۱)
* نابخشوده (ایرج قادری، ۱۳۷۵)
* همسر (مهدی فخیم زاده، ۱۳۷۲)
* همه دختران من (اسماعیل سلطانیان، ۱۳۷۲)
* بازیچه (تورج منصوری، ۱۳۷۲)
* امید (حبیب کاوش، ۱۳۷۱)
* قربانی (رسول صدرعاملی، ۱۳۷۰)
* دو نیمه سیب (۱۳۷۰)

فيلم كوتاه

* بن بست (فیلم کوتاه، اصغر نعیمی، ۱۳۷۸)
* آبی، گاهی آسمان (تله فیلم، 1387)

مجموعه تلويزيوني

* مختارنامه (مجموعه تلویزیونی . داومیرباقری، ۱۳۸۳)
* مسافری از هند (مجموعه تلویزیونی، قاسم جعفری، ۱۳۸۱)
* حس سوم (مجموعه تلویزیونی . مهدی فخیم زاده، 1384) داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : بیوگرافی نسرین مقانلو "زندگی نامه نسرین مقانلو"زندگی نامه بازیگران ایرانی"معرفی بازیگران"اطلاعات بازیگران"عکس نسرین مقانلو", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 523 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:24

 مطمءن باش ارزش دانلود داره

دانلود

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : دانلود اهنگ زیبای iam calling you"دانلود اهنگ زیبای خارجی"دانلود اهنگ خارجی2013"دانلود موزیک جدید", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 428 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 21:12

دانلود داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : دانلود اهنگ امید"اهنگ زیبا برای موبایل"آهنگ امید"امید", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 461 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 20:55

دانلود داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : اهنگ مهستی"دانلود آهنگ بیا بنویسیم"بیا بنویسیم اهنگ", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 1779 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 20:52

دانلود داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : دانلود رینگتون"دانلود اهنگ برای موبایل"دانلود آهنگ کاراگاه کجت "کاراگاه کجت", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 459 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 20:48

دانلود داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : اهنگ مادربزرگ"دانلود موزیک خونه مادربزرگ"دانلود آهنگ خانه مادربزرگ"دانلود آهنگ خانه مادر بزرگ"ژخش اهنگ خانه مادربزرگ", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 617 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 20:42

دانلود

داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : دانلود اهنگ مدرسه موشها"مدسه موشها"دانلود اهنگ موشها"دانلود اهنگ مدرسه", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 477 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 20:31

مهتاب کرامتی (متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر زن سینمای ایران است. او در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به دست آورد مهتاب کرامتی درسال ۱۳۴۹ متولد شد و تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند. دوره را در کلاسهای آزاد بازیگری می گذراند و همان جا برای ایفای نقش هلن در فیلم - مجموعه مردان آنجلس انتخاب می شود. کرامتی با همین مجموعه شناخته می شود ولی نمی تواند از این موقیعت استفاده مناسبی کند . سال ۱۳۷۷ در مردی از جنس بلور به کاگردانی سعید سهیلی ایفای نقش می کند که نمی تواند درخششی برایش محسوب شود . سال پس از آن در فیلم مومیایی ۳ و مرد بارانی بازی می کند . اولین فیلم کمدی خوش ساخت با بازی پرویز پرستویی بود که جای کار چندانی برای او به نقش یک دلال عتیقه نداشت و دومین فیلم به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی ابوالفضل پور عرب بود که در آن ایفاگر نقش یک وکیل بود . کرامتی برای همین کاندیدای دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر می شود . سال ۱۳۷۹ را درحالی به پایان برد که یک مجموعه تلویزیونی و یک فیلم سینمایی را به کارنامه اش اضافه کرده بود. مریم مقدس باز هم یک اثر تاریخی مذهبی به کارگردانی شهریار بحرانی بو.د که به صورت فیلم /مجموعه تلویزیونی ساخته شد و بهشت از آن تو تجربه ای متفاوت از علیرضا داوود نژاد بود که بازی خوب کرامتی به آن جلوه داد. سال ۸۰ تنها به بازی در مجموعه تلویزیونی خاک سرخ می پردازد که اولین تجربه تلویزیونی حاتمی کیا محسوب می شود . او نقش یک زن جنوبی که به دنبال دخترش می گردد برای دومین بار رویاروی پرویزپرستویی قرار می گیرد که شاید تا به امروز بهترین بازی کرامتی در یک اثر محسوب می شود . پس از در سال ۸۱ در اکشن ملاقات با طوطی همراه با ماهایا پطرسیان و محمد رضا فروتن ظاهر می شود که دومین همکاری او علیرضا داوودنژاد محسوب می شود . شاه خاموش در سال بعد به کارگردانی همایون شهنواز تجربه ناموفقی تاریخی بود و نتوانست هیچ موفقیتی چه از لحاظ تجاری و چه از لحاظ هنری برای او در پی داشته باشد. هشت پا حاصل سومین همکاری او با علیرضا داوود نژاد می باشد. پس از آن در همکاری با سیروس الوند رستگاری در هشت و بیست دقیقه رابازی می کند که در آن باشهاب حسینی و بهرام رادان همبازی است. فيلمشناسي مهتاب كرامتي 1. مردی از جنس بلور (سعید سهیلی - ۱۳۷۷) 2. مومیایی ۳ (محمدرضا هنرمند - ۱۳۷۸) 3. مرد بارانی (ابوالحسن داودی - ۱۳۷۸) 4. بهشت از آن تو (علیرضا داودنژاد - ۱۳۷۹) 5. ملاقات با طوطی (علیرضا داودنژاد - ۱۳۸۲) 6. شاه خاموش (همایون شهنواز - ۱۳۸۲) 7. هشت پا (علیرضا داودنژاد - ۱۳۸۳) 8. رستگاری در هشت و بیست دقیقه (سیروس الوند - ۱۳۸۳) 9. حس پنهان (مصطفی رزاق کریمی - ۱۳۸۵) 10. پاداش سكوت (مازیار میری - ۱۳۸۵) 11. آدم (رضا کاهانی - ۱۳۸۵) 12. زن ها فرشته اند (شهرام شاه حسینی - ۱۳۸۶) 13. آتش سبز (محمدرضا اصلانی - ۱۳۸۶) 14. ترديد (واروژ کریم مسیحی - ۱۳۸۷) 15. دوزخ برزخ بهشت (بیژن میرباقری - ۱۳۸۷) 16. بیست (عبدالرضا کاهانی - ۱۳۸۷) 17. شبانه روز (کیوان علی محمدی امید بنکدار - ۱۳۸۷) مجموعه هاي تلويزيوني 1. مردان آنجلس (مجموعه - فرج الله سلحشور - ۷۷-۱۳۷۶) 2. مریم مقدس (مجموعه - شهریار بحرانی - ۱۳۷۹) 3. خاک سرخ (مجموعه - ابراهیم حاتمی کیا - ۸۰-۱۳۷۹) داستان خفن ...
ما را در سایت داستان خفن دنبال می کنید

برچسب : زندگی نامه مهتاب کرامتی"بیوگرافی مهتاب کرامتی"همه چیز درباره مهتاب کرامتی"مهتاب"کرامتی"عکس مهتاب کرامتی", نویسنده : طراحان majazi بازدید : 462 تاريخ : جمعه 22 دی 1391 ساعت: 20:16